2018-08-20

Natūralia kosmetika merginos planuoja užkariauti pasaulį

Pasigražinti namine veido kauke ar serumu plaukams mėgsta ne viena mergina. O dvi merginos – Lena Sokolovska ir Jovita Vyšniauskienė šį pomėgį pavertė sėkmingu verslu ir šiandien pasauliui siunčia lietuvišką „Uoga uoga“ vardą. 

„Verslas įsisuko greitai, bet prieš tai turėjome daug asmeninės patirties su kosmetika bei mokymosi“, – kalbėjo viena iš „Uoga uoga“ įkūrėjų Lena Sokolovska.

Pomėgis virto verslu

Namine kosmetika Lena domėjosi jau seniai – vis pasilepindavo plaukų ar veido kaukėmis.

Su drauge Jovita pradėjusios domėtis natūraliu maistu, netrukus merginos pasuko ir link kosmetikos. „Savo malonumui nuėjome į kursus, išmokome pasigaminti ir kremų, mokytis nuvažiavome ir į užsienį – viską darėme savo malonumui“, – pasakojo Lena.

Pradžioje apie verslą merginos net negalvojo, bet regis pats gyvenimas viską pasuko šia linkme.

Lena išėjo iš darbo, Jovita – į motinystės atostogas. „Atsirado daugiau laisvo laiko, pasėdėjom vieną vakarą ir nusprendėme, kad savo kosmetiką galim pasiūlyti ir platesnei auditorijai“, – kalbėjo „Uoga uoga“ įkūrėja.
 
Pirmiausia natūralia kosmetika buvo aprūpinti draugai ir artimieji, vėliau verslas įsibėgėjo – merginos atidarė savo internetinę parduotuvę, po metų turėjo pirmą salelę prekybos centre, kur buvo galia įsigyti „Uoga uoga“ kosmetikos.
 
Natūralumas
 
„Uoga uoga“ kosmetika išsiskiria savo natūralu – ji ekologiška, pagaminta iš natūralių medžiagų. Būtent tai vilioja pirkėjus. „Kai pradėjome, ekologiškos kosmetikos Lietuvoje buvo mažai ir ji buvo brangi, rasti galėjai tik specializuotose parduotuvėse“, – prisiminė Lena.
 
Ekologiškos prekės Lietuvoje populiarėjo, o „Uoga uoga“ sulaukė vis daugiau susidomėjimo. Išmokti gaminti ekologišką kosmetiką – nelengva. „Važiavome į daugybę kursų, tad dabar mums kosmetikos gaminimas primena maisto gaminimą – žinome, kokie aliejai kokiam odos tipui tinka, kaip viską tinkamai paruošti“, – kalbėjo Lena.
 
Anglijoje esančioje laboratorijoje „Uoga uoga“ tikrina savo produktų saugumą, jų kokybė taip pat nuolat stebima. „Esame šeimos įmonė. Esame viena iš nedaugelio kosmetikos gamintojų, kurie patys gamina savo produktus. Iš tiesų dauguma Europos dekoratyvinės kosmetikos gaminama viename fabrike, kuriame ruošia produktus skirtingiems prekės ženklams“, – pasakojo Lena.
 
Įsiklauso į poreikius
 
„Uoga uoga“ kosmetika paperka ir savo išskirtinumu. „Vystome kiekvieną produktą, vis ieškome kažko naujo. Nekuriame tiesiog „kremas 1“, „kremas 2““, – sakė Lena.
 
Išties, visi „Uoga uoga“ produktai turi įdomius pavadinimus, prie neseniai išleistos naujos produktų vaikams linijos pridėtos pačių kūrėjų sugalvotos pasakėlės, prie pudros – poemos. „Kiekvienas produktas mums tikrai svarbus.
 
Prieš išleidžiant jį tikrai turime žinoti, kad mums jis tinka ir patinka“, – pasakojo Lena. Pirmiausia „Uoga uoga“ autorės kūrė tai, ko pačioms trūko – įvairius kremus, šampūnus.
 
Šiandien atėjo laikas išklausyti pirkėjų poreikius: „Sulaukiame labai daug pageidavimų, kad trūksta dezodoranto ar kokio kito produkto. Bandome į juos visus įsiklausyti“.
 
Planuose – franšizė
 
Šiuo metu „Uoga uoga“ komanda važinėja po gausybę parodų ir bando savo prekės ženklą populiarinti užsienyje. Sekasi neblogai – 20 proc. savo produkcijos „Uoga uoga“ eksportuoja. „Į užsienį einame su lietuvišku vardu.
 
Mums tai patinka, užsieniečiams taip pat. Naudojame Baltijos ingredientus, visose mūsų pudrose yra Baltijos gintaro, tai irgi paperka“, – pasakojo Lena. Vienintelė problema – natūralios „Uoga uoga“ kosmetikos galiojimo laikas nėra ilgas, dėl to sudėtinga jį eksportuoti toliau.
 
„Daugelis prekybininkų norėtų, kad galiojimo laikas būtų ilgesnis. Bet mūsų pagrindinis dalykas yra natūralumas ir jo mes nenorime aukoti“, – kalbėjo mergina. Neseniai „Uoga uoga“ Kaune atidarė pirmą savo parduotuvę: „Prekybos salelės yra gerai, bet norėjome kažko išskirtinio, savo“.
 
Dabar merginos svajoja apie visą parduotuvių tinklą. „Jei pavyktų parduotuvę tinkamai apipavidalinti, galėtume siūlyti ir savo franšizę. Bet tai nėra lengva – Lietuvoje kol kas nėra gamintojų, kurie turėtų savo parduotuves, trūksta specialistų ,kurie galėtų padėti“, – pasakojo Lena.
 
Bet tai „Uoga uoga“ nestabdo – merginos ieškos specialistų, jei reiks vyks ir į užsienį, jei pavyks čia, bandys su franšize užkariauti visą pasaulį. „Tai didžiulis projektas, kuris iškeltų mus į kitą lygį. Reikia svajoti, galvoti apie tai ir svajonės pildosi“, – tiki Lena.
 
 
 
 
 
TAIP PAT SKAITYKITE:

Naudinga

Menas & Kultūra

Menai | Filmai | Užsienyje

Dievas & Visata

Gyvūnai | Gamta | Visata | Žmogus

Sodininkystė

Pavyzdžiai | Patarimai

Maistas

Receptai  | Šalys virtuvėje

Orai Vilniuje

Orai Klaipėdoje

Rekomenduojame